Tuotteita mitä suosittelen Part III: CANDY!

Wassap Donut holes. Tässä on kolmiosaisen postauksen kolmas osa, ja mitä parempi ku lopettaa tällänen pitkää postaus meidän kaikkien lempi asialla KARKKII JEee bileet. noei. en jaksannu mitenkää jännästi moukka ja leikkaa tai järjestä nämä. Nii päätin pistä kaikki allekkain toss sori.  enjoy



Ei mua kiinosta mitää kaikki sano, purkka on karkkii!! Ainaki noin meiän opettajat
sano ainaa peruskoulussa.  

Joo mä tiiän et tossa on yks airwaves purkkaa, mutku ostin jenkki koko laatikko ja
airwaves vaa pari nii en jaksannu kuvaa eriksee :) mut nää on tosi hyvi
Nytki mulla on suussa tollanen.  

Mentos AHHhn nää on hyvi. Ottakaa tällainen suuhun sit juokaa kokista. Tulee päivän naurut, ainakin mulla ku jotkut kokeille sitä oikesti.

Fisherman's Friend, If they are too strong you are too weak
nuff said.

Royal on ihan jees mutku mä en voi syyä suklaa paljon ku pää alkaa siit särkee, dunno why
Nii nää tulee kestä mulla pari kk.

Mainonnan uhria! Maku pehmeä ku pandan halaus

Näit taas voisin syyä koko päivän. Nää räjähtää suussa ku näit syö/nielaise.
Tulee mielee ku söin näit lapsena ihan kikseis ja sitten avasin mun suu ja painoin se jonkun korva
vasta et se kuulee niit räjähdykset.
en ollu mikä järkevä lapsi.

Näit on aina mukava syyä jos katto leffaa, emmä muute tykkää näistä.



Siinä about se. ei mull karkeista oikee mitä romaani oo kerrottava ku ne kaikki maistu hyväl

Ei mull muuta.

PS. Tällänen puhe aihe mull oli parin kaverinkaa. Jotenki päädyttin puhu Spongebobista sit mä kerroin et pienen halusin aina olla niiku Patrick nii ku mä nukuin päikkäreitä pistin toisen patian mun päälle ku olin sängys ja nukuin sille. iha normi eksnii? Patrick on just boss.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti